Min kamera!

jag fick en Nikon D5200 i studentpresent av mamma. pappa och janne.
Blev såklart hur glad som helst, även om jag var tvungen att köpa ett minneskort själv för att ens kunna använda kameran!
 och nu till saken!
hur kul är det endast att ja standard objektivet? KUL, men man vill ju kunna variera sig!
men seriöst, till saken nu!
Jag ska köpa ett nytt objektiv inom snar framtid!
Vilket? det finns ju några på marknaden nu när jag har en nikon.

Min första tanke var ett 70-300mm, för att det blir så mycket bättre när man ska fota hästar tillexempel.
men sedan kollade jag runt lite och fick beslutångest.. men hallå! liksom hur kul är det inte med fisheye?!
men tror det första objektivköpet kommer vara det mest användbara, dvs. 70 - 300mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0