10 sanningar

1. jag trodde att mitt år som 17 skulle vara sjukt jobbigt, med alla vänner som sprang på krogen varje helg. men sanningen är att detta endast skedde 1 gång typ. och nu är jag ju 18 och har varit de i 3 månader så nu kan jag hänga på ;)
2. jag har haft körkort i över 1 månad och jag har de i behåll än ;) 23 månader kvar på prövotiden!
3. jag känner mig gammal, jag är 18, jag ska ta studenten, och om allt går som de ska går jag snart på högskola, jag fyller 19 och nästa är 20, vad innebär de, jo jag, ERIKA är vuxen!
4. Jag är Expert på att skjuta upp saker!
5.  Hatar människor som tror att de är bättre än alla andra.
6. jag har fått frågan varför jag inte dricker mer alkohol än de jag gör typ 2 gånger, sanningen är att jag kan ha kul utan, dessutom tycker jag inte att det är såå gott egentligen. under studentkryssningen drack jag inte många droppar, får de var roligt utan ;)
7. jag kan störa mig på människor som inte är 18, som försöker imponera eller skryta om hur mycket alkohol de dricker, jag kan liksom inte bry mig mindre.
8. förut åt jag mc Donalds minst en gång varje vecka, senast jag åt de var de inte gott :(
9. Jag ÄLSKAR Godis, kakor, tårtor osv. <3
10. jag är så himla perfekt, jag gör aldrig fel <3333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0