Ett väl genomtänkt meddelande!

Igårkväll fick jag ett "väl genomtänkt meddelande" av en person som vet att den alltid, oavsett kommer ha en plats i mitt hjärta. Så jag frågade en annan utan att säga vem som sagt något, om den tyckte att det var okej, Vilket den tyckte. Jag tycker att det var långt ifrån okej, men samtidigt tycker jag inte heller att det är okej att köra 180 ute på vägarna, så det är väl mig det är fel på.
 
Sen fick jag pikar, som jag har fått några gånger nu om att jag inte har jobb, det är kul egentligen att det stör andra mer än det stör mig, mig som det faktiskt berör. Just dom pikarna rör mig inte i ryggen, för jag vet att jag gör allt för att faktiskt komma ut i arbetslivet.
 
Jag är inte den personen utan humor som inte kan ta att folk driver med mig, det kan jag. Men jag tycker inte att man ska gå över gränsen och vara nedlåtande. Det är vad jag tycker!
 
Igår efter detta fick jag ett samtal av den snällaste personen jag typ någonsin har pratat med, svårt att inte bli glad då <3
 
Han som alltid gör mig glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0