Svettig häst!

Igår efter stallet åkte jag nästan direkt till landet så jag prioriterade bort bloggen!
Men iaf så red jag på banan, vilket var över en vecka sedan, så det var klart att det mjuka stödet osv. inte fanns där direkt som förra gången vi var där. men vi kämpade på!

Han var fin i formen, MEN vid avbrotten så drog han tygeln ur handen på mig. Vilket blev såhäär mycket bättre efter ett tag. gjorde små volter och red över 3 bommar några gånger. efter ett tag var vi båda trötta, så jag kände att det var lika bra att avsluta eftersom jag ändå inte skulle få ut mer av passet.

Efteråt fick han en välförtjänt dusch och morötter <3
Imorgon vankas det ett liknande pass på banan för att få honom så fin som jag vet att han kan vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0