Everybody´s changing

När jag tänker på tilbaka hur jag var förut och hur jag är nu så är det ändå en ganska stor skillnad.
Den första saken som har ändrats är att jag inte längre måste sminka OCH faktiskt platta håret när jag bara ska till stallet! ett av få ställen där man kan se ut hur som helst. Nu slänger jag bara upp håret i en toffs och åker. kan dock sminka mig ytterst lite, men jag plattar INTE håret.
Jag är fortfarande ganska feg som jag alltid varit, men jag är lite modigare överlag tycker jag!
Jag kommer ihåg paniken jag fickn när jag förra sommaren fick veta att jag skulle ha patientkontakt på praktiken förra sommaren, NU skulle ju det vara piece of cake!
En annan sak som jag kommer och tänka på är att förr skulle jag alltid belöna mig själv med godis,alltså HELA TIDEN och tack vare att jag sluta med det hade och har jag pengar kvar nu när jag inte får pengar längre när jag är arbetslös, tänk att man kan spara så mycket pengar på en sådan "liten" utgift!
 
 
Och vet ni?
Jag är ganska stolt över mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0