Gjorde en "bucket list"

-nej den är inte klar än-

Alla hästmänniskor vill väl ha en egen häst, men just nu är Nevada alldeles perfekt<3
Att jag vill ha en old english sheepdog no more words needed. det har jag velat sedan jag var en liten flicka!
Inge mer ord behövs heller till en till NYCresa!
ALLA måste någongång äga en iphone, så är det bara. Min kommer säkert gå sönder på en gång men då har jag iaf haft en.
Alla i min ålder vill väl flytta, eller?
Observera att jag inte ska gifta mig rikt så att jag ska kunna chilla hemma, så menar jag absolut inte. utan jag menar att jag ska själv bli rik, men gifter man sig rikt, blir man ju ännu rikare(ja, detta är en ironisk punkt.)!
Vem vill inte ha jobb och åka till LA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0