"Pojkvänstjat"

Innan studenten när man skulle svara på den eviga frågan vad man önskade sig så sa mormor "Ska jag skaffa en snygg pojkvän åt dig?" haha.. nej tack!
för någondag sedan när jag vred min säng så den inte längre står mot väggen sa mamma "Jaha, det är så att när du skaffar pojkvän så ska ni gå på varsin sidan?" JA MEN PRECIS, exakt så jag tänkte! återigen nej!
Som om inte det vore nog så säger Elina "bli tillsammans med.." JA MEN OKEJ, bara hej du nu är vi tillsammans, min syster vill det" haha njaaa.

Känns lite som att livet går ut på att man SKA ha en "pojkvän". 
När "mannen" i mitt liv dyker upp, då men only då är det dags att släppa "singellivet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0