Tandställning kan vara det bästa och värsta jag varit med om!

Såhär såg mina tänder ut innan mina 4 år med 3 olika tandställningar!

Nu ser dom inte ut så, hehe.
Tandställning är det bästa val jag tagit eftersom mina tänder har blivit så fina! kom igen vem vill ha sånna här tänder som jag hade? nej juste.
Samtidigt är de, det värsta jag varit med om! Alla gummisnoddar, trådar, sprialer, fästen som man tappat. Alla gånger jag har gråtit av smärta och de gånger jag inte kunnat äta för det kändes som jag skulle tappa mina tänder. Det är helt klart bästa bantningsmetoden!
 
idag var jag på tandregleringen för sista gången, känns bra!
 
Allt detta bara för att jag sög på tummen!

Kommentarer
Postat av: Åsa

När blev du av med rälsen? Vilken sorts tandställning hade du?

Svar: Jag blev av med den i november 2013. Jag hade räls, distalizer och någon annan! :)
SannaErika

2015-04-24 @ 17:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0