Kamerastativ? ett måste!

i veckan ska jag beställa ett kamerastativ! :D happface! stativ är ibland ett måste om man ska jobba med stopmotion, inte för jag hade tänkt det men, det låter bra :p
tror jag ska beställa nya hörlurar också? dom där "on fire" jag titta på förut och blev kär! mina blåa börjar gå sönder.. lika bra så jag kan jobba på lektionerna, för att kunna jobba är musik ett måste faktiskt..

imorn ska jag:
 fota när isabella rider igen! :)
 ta en sväng på stan, för att jag behöver nya sminkborstar.. kul det låter då..
en promenad med Anton blire också :) undra om jag kan lura med han till stan?
ska kanske kameran följa med på promenaden? :D det får vädret avgöra!

Denna termin ska jag plugga som aldrig förr, ska ta skolan på största allvar! skrev jag precis det där?! skoja xD

bloggar imorn igen!


gammal bild, behöver nya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0