Betyder det något?

Jag byggde ihop Elinas soffa, almost all by myself!
När Elina skulle ha ett vattenpass, vem hittade? JAG!
Betyder det att Bygglinjen hade varit något för mig ;)
Det roliga är att jag tänkte söka dit.. men jag skulle inte komma in iaf, så jag sökte inte.
 
Det verkar ganska kul, men jag tror inte att jag hade trivts!
Har det ändå ganska bra just nu där jag går ;)
 
Sen när jag var ute och sprang i helgen höll jag på att halka flest gånger när jag var vid sjukhuset. Betyder det att det var meningen att jag skulle bryta något ben, för att jag ändå va nära? :o
 
Måste ha lite nya bilder känner jag.. på lite allt möjligt kul! :)
 
Nej nu ska jag börja Plugga en tímme, för att sedan gå till skolan. för att sedan gå hem och fortsätta med plugget. Låter bara såå Lockande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0