Alltid samma visa!

En sak  jag har tänkt på ganska länge, men som blev ganska klockren ju mer man tänker på den. Det kanske bara är så för mig, jag vet inte men iaf! Om man är med en kompis så kommer en annan kompis alltid på tal, ALLTID! Sen när man är med den kompisen så kommer en helt annan på tal, och så fortsätter det. Ganska intressant.
Nu ska jag inte skriva för mycket men när jag var med en kompis, för inte allt för länge sedan var jag tillochmed tvungen att be den sluta prata om en annan kompis, vissa är verkligen ute att trycka ner andra för att må bättre själv. inte okej!
I will never let you fall
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all 
Even if saving you sends me to heaven
(your guardian angel - red jumpsuit apparatus)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0