Erika du har en blogg!

asså hej!
första veckan av 4 på min praktik avklarad och igår när jag kom hem somna jag direkt, vaknade kl 8 och kände mig så himla slut, nästan hängig! Nu känns det bättre. jag går 7-16 med i timmes rast totalt och stall på de!
iaf jag kämpar på och nästa vecka ska jag få lära mig kassan. whooop!

Nevada då? 
i måndags blåste det så himla mycket, så då longerade jag honom bara, han lyssnade på mina signaler och skötte sig så bra!
Onsdags, då red vi till ridbanan och där red jag bara igenom honom, han kändes fin, så höll inte på så länge.
i torsdags valde vi skogen, han var så pigg och glad <3
idag då? jag funderar på skogen eller något kul på ridbanan, det märker vi.
 
på onsdag fyller han 22 år <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0