English 2 och ½ timme kvar!

yes, har ju 3 timmars lektion..
Ska skriva min uppsats snart, men orkar inte seriöst hatar engelska och har alltid gjort, kanske för att det inte är min starkasida..

hoppning ikväll med viking?
får se hur många gånger jag ramlar av, om någon gissar rätt, blir den länkad!
Kul ska det bli!

igår insåg jag en sak.. min vattenfobi gäller inte bara när man är i vatten och i båt och liknande.
Jag får ont i magen när man ser på tv och dom filmar vatten uppifrån, då blir tvungen att titta bort.. så obehagligt!

ska äta candy när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Amanda

0!!!!!! :D

2012-04-10 @ 14:34:40
URL: http://albroryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0