TJEEENARE!

IDAG ÄR DET... NYÅRSAFTON, HOHOHO!
Lite mål 2013;
Börja träna igen, UT OCH SPRING! samt bli lite nyttigare!
Börja spara pengar på allvar, så innan 2013 är slut ska jag vara ägare av en ny  telefon och en till appleprodukt!
har ju en ipod nano, så kanske en ipad mini!
Jag skulle inte klara av att ha en iphone, så därför är det ingen ide att spara till en sådan!
 
NEj!  nu ska jag städa mitt rum, sedan gå till bussen vid 1 och åka till Lyckan!
om underlaget i paddocken tillåter ska jag dra fram några bommar :)
annars uteritt!
kameran följer med, så jag lär ta några nya bilder på finaste hästen!
Glad Lucki!
senare idag ska jag fixa lite motivation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0