1,5 mil vandring avklarad!

idag har jag gått 1,5 mil sammanlagt!
Hela vandrigen var överförväntan! super kul att laga mat på stormkök, då kommer mina talanger fram!
Det började regna mitt i matlagningen, kul!

jag var ju kocken dårå som ni ser!


lyckad vandrig!

på ridningen hade jag chase me, har ingen bild på henne..
det var hoppning, det gillar jag inte!
hon var väldigt pigg, men struntade i min hand.. i galoppen peka hon finger åt mig, som ridläraren uttryckte det. men allt förutom  själva hoppningen gick ganska bra med tanke på att jag nästan aldrig rider henne längre..

imorn ska jag vara fotograf när amanda tävlar hela dagen, därför kommer uppdateringen suga!
men a! ni får klara er med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0