Radja! <3

 
Red radja idag, han var fin. idag  var det ställningsarbete som gällde, gick bra.
men nu när jag är van att få reaktion på engång är det lite jobbigt att inte få det..
 
När jag kom in till stallet igen var radjas grimma borta.. sen märkte jag att tango hade den..
jag leta som en jag vet inte vad, sen leta jag efter stallvärdinnorna som tydligen satt i ridhuset (?)
gick dit 2 gånger innan dom förstod att jag behövde hjälp :)
"har han grimma på sig nu?" nej han står lös.
"ni har ju aldrig behövt hjälp förut!" nej, men nu behöver jag.
var i stallet ca 30 min extra, kul!
 
Nu ska jag Duscha, sen se svenska hollywoodfruar, sedan läsa egoboost, sedan sova! :D
that´s my kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0