Det går bra nu!

Även idag gick det bra, så himla kul när det går framåt!
jag hittar Nevada mer och mer, Resultatet blir bättre och bättre!
 
Jag arbetade honom på långtygel länge, han sökte sig neråt ganska fort. jag tror han gillade det!
efter vart tog jag tyglarna. Jag  red mycket volter och alla möjliga vägar, även idag arbetade jag med att få han framför mig.
han vart mycket fin!
efter skrittpausen satt jag mig ner i sadeln i traven, och Nevada som är skumpig (har inte varit med om liknande) så satt jag där jag satt, känns bra! seriöst blev så glad!
galoppen är kanske inte så himla bra än, men det kommer!
avslutade på slingan.
 
när vi kom in igen så fick han en dusch, sen fick han äta sin mat i boxen.
därefter släppte jag ut honom igen!
 
jag tog med kameran och fotade lite hagbilder som kommer upp efter vart!
-Smakprov-
Fett trött nu! ska sova om inte allt förlänge!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0