HELLO!

idag på engelskalektonen fota vi, sen skulle jag till tandläkaren (tog en jäkla tid)
sen foto, Lunch, foto.
haha jag fick bedövning så var ganska svårt att äta :(
hade förövrigt ganska trevligt på fotolektionen, kolla liksom inlägget nedanför ;)
 
Nu ska jag fixa MAD!! :D
ska hinna göra lite nytta innan jag ska ta bussen till ridskolan, tagga lektion på Nantes!
 
försökte fixa musik till min lilla nano, allt funka tills jag skulle ladda över skiten..
aja har inget att skriva därför avrundar jag nu!

Kommentarer
Postat av: Pownieskvaller

Precis som du säger borde vi nog gett en 4:a som poäng i detta fall. Det varierar lite, kan hända att man bedömer lite knas ibland, snubblar på siffrorna osv ;)

2013-01-30 @ 19:09:02
URL: http://www.pownieskvaller.webrider.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0