När jag var i New York...

sista dagen gick vi till en NBC affär, våningarna över spelade dem in VÄNNER :D hoho!
(ni som läser min blogg borde vid det här laget veta att jag är en "vännertönt")
iaf i affären fanns massa vänner saker!
 
Central Perk muggar, Tröjor "Hello my name is Regina Phelangi" "uggly naked guy" "smelly cat"
jag var typ i himmel, men som jag sa så var vi där sista dagen och vad betyder det?
Det var ganska tomt i plånkan...
Men jag bestämde mig för att söka upp hemsidan för att se om man kunde beställa sakerna, och HÄR är den!
ska beställa sakerna när ekonomin tillåter, men HEJ JAG SKA JU SOMMARJOBBA ;)
 
Denna muggen är så fin, DEN SKA JAG HA! den ska följa med mig livet ut <3
 
sen har vi ju denna:
Alltid Joey " how you doin? :DD
 
sen en favorit:
Roligaste ever!!!!
 
KOPPEN SKA BLI MIN, sen får vi se, kanske även en tröja?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0