Bara för att!

tänkte skriva lite random saker om typ mig i brist på annat, bara för att alla bryr sig så himla mycket!
  1. jag älskade mitt jobb i sommars, jag kände mig som en riktig doktor när jag gick runt med mina "doktorkläder" och plockade disk.
  2. sedan "jag" faila med min cykel 2012 har jag ont från och till i handen, använder jag den mycket svullnar den upp.
  3. Jag har sedan barnsben vetat vad jag vill jobba med i mitt vuxna liv.
  4. Totallt älskar serier! VÄNNER, GLEE, New girl, The middle osv.
  5. Jag diggar inte att vara ensam hemma.
  6. Ett liv utan min ipad funkar inte <33333
  7. Längtar till studenten.
  8. Älskar när människor ljuger, när de inte förstår att man VET  "jaha nu ljuger hen igen"
Jag och G!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0