Min måndag!

Kl. 8.15 imorse hade jag uppkörning, som jag dessutom klarade. såklart ;)
så jag tog bilen till stallet, red ett BRA men ganska kort pass på Nevada, efter halva tiden var han såååå fin! men iaf blev ganska stressigt, inte ok!
 
sen kom jag hem, då får jag se att svenskan är inställd! :) hade alltså inte behövt stressa!
sedan dess har jag duschat, ätit. jag tog bilen till hööks och köpte nya strumpor :D
sen åkte jag till coop och köpte kesella och jordgubbar <3 tänkte köpa godis, men det känns inte  bra om jag ska kolla på top model ;)
 
sen har jag gjort klart och skickat in essän som inte blev så bra, hoppas jag iaf blir godkänd! men JAG tyckte det var en svår uppgift!
 
Nu ska jag ta bort granen (som skulle vara kvar tills jag tog mitt körkort) och städa lite sen kolla på tv!
 
Fina Golli!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida Karlsson

Hahah jag säger det bara HÖÖKS ! Man klarar sig inte utan HÖÖKS! :D

2014-02-24 @ 19:31:38
URL: http://icbfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0