Jag har problem!

En sak jag hatar eller ja, hatar och hatar, mindre gillar med mig själv är att om något händer, som man dessutom kanske vill glömma så fastnar det garanterat i min hjärna, saker fastnar som bilder som hänger med mig i vardagen. vilket är ganska jobbigt. Fast vissa "bilder" eller om man säger så är ganska roliga, random saker kan påminna och pang så sitter bilden på näthinnan. vilket gör att jag börjar skratta i min ensamhet.
 
En grej som har fastnat är från studentkryssningen, jag såg en kille på dansgolvet, han var helt ensam! folk stod liksom runt honom, med ryggen vänd mot honom, undra hur rolig kryssning han hade? :(
 
Hoppas att jag inte är ensam om detta, då blir det jobbigt ;)
 
slänger in en bild från kryssningen, kl. 5 på dansgolvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0