Fick riktigt ont i magen!

Min bästa barndoms väns mamma skrev till mig på facebook, gud vad ont i magen jag fick.
men det var inget att ha ont magen för :) haha..
jag kommer ihåg när vi var mindre och gjorde allt man inte fick, vi sa tillexempel att vi skulle till konsum, men tog istället bussen till slagsta och träffade "killar"
eller när vi gick ut på taket genom fönstret, vi gjorde massor med ganla saker!
Folk trodde vi var syskon, ja vi bråkade som syskon också..
Vi var verkligen som syskon.


Saknade tider!
vi har inte träffats på år, och idag är vi helt olika skulle jag tro.
tyvärr har jag inte bilder från den tiden..

men en gammal bild på mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0