Gästbloggare!

jag har fixat en "gästbloggare" medans jag är borta. han kommer att blogga under dagarna jag är borta, så skyll på han om inte bloggen blir uppdaterad! :)
Han börjar blogga redan imorgon!
men vem ska nu blogga åt mig?

svar:
Min vän Anton Fridh så klart!
Anton och jag har ju bloggat tillsammans förut så detta kan han. :)

Lycka till Anton!


nu har jag precis kommit hem från träningen.
skulle kunna somna vilket sekund som helst! jag ska som sagt träna imorn efter skolan igen, sista gången innan resan. och efter det ska jag packa, ev. göra lite skolarbete!

nu ska jag duscha, äta sen ska jag titta på vänner!
trodde att jag skulle göra skolarbete, men orkar inte! precis som alla andra dagar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0