Ridningen x3

Jag vill börja med att mamma skulle fota, men hade knappt något batteri sen kan hon inte fota med min kamera.

Förra veckan trodde jag att vi hoppade men tydligen var det markarbete.
Iaf. Viking skötte sig jättebra! han hoppade jättefint (hoppade typ max 50 cm)
han stannade inte en ända gång! han var jättefin!

Förra veckan i onsdags red jag Radja. han hade gått en lektion innan, så jag fick ta emot han tidigare. då gick jag runt med han osv.
väl i ridningen hade jag massa skritt. han var verkligen trött :/
travade på volter, gjorde skänkelvikningar. i galoppen var han jättefin, gjorde tillochmed skänkelvikningar i galopp och det gick toppen!

Ridningen igår!
hade viking, hästen med "en räv bakom varje öra"
han lyssnade bra, var lite seg. men i galoppen kom han igång. på volterna var han superfin!
men eftersom det var hoppning så skulle vi hoppa också..
första gången gick till JÄTTEBRA!
andra gången stannade han på andra hindret, då skulle jag göra en volt direkt, då drog han mot hindret vi hoppade innan! xD
sen blev han supertaggad! och hoppade fint.
tredjegången stanna han på första hindret.. men det visste jag att han skulle..

När vi hoppade bana hoppa han alla 4 hinder utan att stanna! efter vi hade hoppad var han så taggad, gick jättefin på tygeln!

jag och radjii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0