svar på frågestunden!

Är du född i eskilstuna: nej, stockholm. flyttade till eskilstuna när jag var 5
Vilken skola går du på: John Bauer
hur många syskon har du: 3

favorit tv-serie: Glee, men det var andra avenyn när det gick

vilken film/bok/tvserie tror du nördar vet mest om: Vänner, south park osv

vilket stjärntecken är du född i: skytten

hur länge har du bloggat: 3 år

vad är det bästa med mig (cindy): Du är rolig, skön humor!

Vad är det bästa med dig: jag är rolig, enligt mig själv iaf!

vad vill du bli när du blir stor: lärare!

det var alla, har en frågestund igen i höst, då jag hoppas att jag får fler frågor och har fler läsare ;)

btw: älskar ananas, sjukt gott! men hatar när man har ätit det, kliar i hela käften! ursäkta språket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0