Lär er vara glada för andras skull!

Detta är min åsikt, ni behöver inte tycka som jag. men iaf acceptera min åsikt.

när jag såg bilden nedan och liknande första gången tänkte jag herregud. vad tänker dom med?
men nu har min åsikt ändrats!

jag såg vad andra hade kommenterat och blev ärligt talat ledsen. istället för att vara glada för deras skull, försöker dom trycka ner dom båda och försöka tvinga isabelle att välja mellan dom eller Anders? gör man liknande är man ingen riktig vän.
jag har träffat isabelle engång. och hon är verkligen super snäll, det är så tråkigt att hon ska må dåligt för att ingen är glad för hennes skull. folk skriver på hennes logg att hennes kille är ful, äcklig osv. Men INGEN är ful, vad är det som gör att en människa är ful? det är insidan som formar utsidan. men som sagt det finns inget som säger att ser man ut såhär då är man ful!
iaf igår skrev jag till isabelle, vad spelar ingen roll. men isabelle är verkligen en person som förtjänar det bästa.<3
igår chattade jag med båda också, fick höra hur dom lärde känna varandra osv. dom är verkligen jättesöta mot varandra.
ju mer man chattar med de så ser man verkligen att kärleken mellan dom är på riktigt,  och just i deras förhållande är åldern bara en siffra.

dom har tänkt lämna varandra för att alla är så emot deras förhållande, jag menar hur fel är inte det?

dom har varit tillsammans i snart 9 månader, och är man tillsammans så länge är det något speciellt.

all lycka till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0