13.45

slutade 13.20 idag chill!
på film och tvlektionen filmade mitt filmteam hela tiden, hade en trevlig stund med mycket skratt!
Allas blickar! <3 kommer kanske upp ett klipp på bloggen senare!
Sen entrepenörskap, rolig lärare, lyssnade på hans prat hela lektionen!
 
Nu tänkte jag fixa klart mina skoluppgifter.. och äta!
skolmaten är inte okej detta år, grundskolemat all over again! typ.
 
Ser framemot tisdagens fotografering! ska fota Victor, när han bär en av mina klänningar! :D kan bli kul :D
detta år ska vi fota massor i rawformat! ser framemot det, för det verkar bättre när man ska redigera bilderna!
Ser inte fram emot måndagens föreläsning.
Nu SKA jag FIXA käk!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0