Dagens ridpass- Lucky!

Många bilder togs idag, i rawformat så måste fixa varje bild. men har fixat några nu. resten får jag ta imorn eller något..
iaf. Red ganska exakt en timme idag! trött häst och ryttare ;)
Började skritta och jobba den som vanligt, volter, halter osv.
började trava på spåret efter ett tag gjorde jag skänkelvikningar.
Det blev rätt galopp idag också, galopperade på spåret.
sen fick elina hålla i lucky så ställde jag fram ett hinder.
först låg bommen på marken, sen höjde vi till 50 och sluta på 60-70
verkligen superkul att hoppa med henne.
jag brukar ha svårt att hänga med de första sprången, men idag var jag med från början, kanske för att jag nu vet hur hon hoppar!
sjukt undebar häst!











 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Glad jag blir att du gillar henne så mycket, värmer i hjärtat som ägare att höra. Finaste Lucky!!. Och så fina bilder Elina tar på er! Kanske kan be henne ta några fina höstbilder på Lucky lite längre fram här? :)

2012-08-30 @ 22:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0