Dagens ridpass - Lucky!

Kom till stallet ca 16 och tog in Lucky och börja fixa henne och lite sånt, jag borstade lite längre än vanligt.
gick ut i paddocken ca. 16.30 satt upp och skittade ett tag, gjorde lite halter, skänkelvikningar, volter osv.
hon var superfin!
sen samma typ i traven
sen fatta jag galopp, blev fel hela tiden typ, och efter första ville hon bara springa. Men den sista galoppen var rätt och kontrollerbar, that feeling!
sen trava jag lite och sedan sakta jag av och skrittade en stund. Red med hackamoren idag, Lucky trivs med det.
Hon var suuperfin!
Det blir bara roligare och roligare att rida henne, seriöst! mega superduper fin häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0