Dagens ridpass - Lucky!

Idag följde isabella med mig till Lucky!
Min kamera följde med, MEN SJÄLVKLART SKULLE DET REGNA!
iaf.
Jag tog in Lucky och fixa henne sen tog jag ut henne i paddocken och satte upp!
Jag började så klart med skrittarbete, halt/volter/ställning osv. hon var superfin! :D
i traven var hon lika fin! gjorde samma arbete där, i galoppen ville hon inte riktigt..
Isabella hjälpte mig lite också, Tack <3
sen trava jag över en bom + en upphöjd några gånger. sen trava och skritta jag av.
red kanske 45 min.
 
Hon var så himla fin, trotts att regnet.. jag skojar inte efter att ha varit ute 2 minuter droppa det om en..
MEN åter till Lucky.
SÅÅÅ FIN, detta pass gick såå bra! har saknat att skriva att det gick bra :D och nu gick det bra!
sen tog jag in henne borsta och så, gav henne mat, mocka osv. sen tog jag bussen hem.
På söndag blire uteritt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0