Mitt sommarlov 2012

Har faktiskt varit väldigt bra.
i början blev det någon prommenad med Anton och så, sen åkte jag till pappa. jag FLÖG ensam!
sprang runt som en jag vet inte vad, haha!  men kul hade jag!
Hos pappa köpte vi kläder, spela krocket, bada, åkte till farmor osv.
sen flög jag hem ensam, ännu roligare att gå runt på gardermoen än arlanda ska ni veta!
sen när jag kom hem var det dags för kentkoncert! Det var totalt grym! värd varenda krona! :D
 
Cykelolyckan.. hittar inga ord.. men det var inte värt det!
dagen efter olyckan åkte jag till Grönan och umgicks med min kusin.
jag skulle ha åkt dit med Anton men det funkade inte för mig,
 
Sen hittade jag Lucky och blev medryttare på henne!
 
4 augusti åkte vi till mallis.
en härlig resa, vi bodde på 5 stjärnit med havsutsikt! kunde inte klaga. 30-34 grader varmt också!
det ända dåliga med resan var att jag en dag föll i hop på stranden.. p.ga. vätskebrist. läskigt :(
 
sen kom jag hem och har inte gjort något speciellt sedan dess.
 
Detta är mitt sommarlov i några ord kortfattat.
nu taggar jag inför en ny termin och åk.2!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömde berätta om Stockholm.......

Svar: inte nu längre
SannaErika

2012-08-21 @ 11:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0