HÄRLIGT!

slutade tiidigt idag så var i stallet hela eftermiddagen!

Dagens ridpass:
Red en sväng som tog ganska exakt en timme, skrittade mest men red även i de andra gångarterna också. Red i samhället och en bit in i skogen där, red under en kvist och såklart föll massa snö ner på mig och Lyckan! ländtäcket blev vitt, jag fick snö innanför jackan och Lucky fick på huvudet :( smart ass!

sen red jag vidare dit jag brukar rida. travade och galopperade lite på våran sträcka! sen fortsatte vi mot alla gårdar och grejer, red in i skogen, skrittade och travade kollade vägen och hur hon reagerade, sen fattade jag galopp, behöll dock kontrollen! ;) rikigt härligt att galoppera i snön, hon gillade det<3 inte sista gången vi gjorde det ;)

sen red jag tillbaka :D rikigt härligtur!

Gud vad mycket jag är i stallet nu mera :o förr var det liksom en dag i veckan. Nu är det minst 3, men jag klagar absolut inte. Denna veckan har jag varit i stallet, måndag tisdag, torsdag, fredag, sen ska jag vara i stallet Lördag, Söndag, måndag, Tisdag, torsdag. Haha men det är bra för då uppskattar man liksom dagarna man bara är hemma och slappar liksom.Detta stycke kanske blev lite rörigt, hoppas ni förstod!

Men iaf helgens planering!

Lördag: fota amanda tiidigt på morgonen, sen till ridskolan för att kolla på Luciashowen!

Söndag:  Dressyrtävling, jag startar Nike seriedressyr LC:1 och Radja LC:1 bara för att. Länge sedan jag red gulleponnyn!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0