KUL uteritt <3

Idag red jag ut på Lyckan (ovanligt höhö)
Red i samhället och en bit bort.
Galopperade i skogen, jag tappade kontrollen lite.. hon "skenade" iväg... men aja man kan ju inte alltid ha kontroll!
tog en till galopp där, en kontrollerad! ;)
Red förbi en prasslande buske.. skitläskigt! tyckte hon..
red på en raksträcka där jag brukar galoppera, när jag var längst bort kom en buss.. om den hade svängt emot oss hade både jag och Lucky fått panik, hon gillar inte bussar hon gillar heller inte gården som vi stod vid , kul och välja mellan en läskigbuss och en läskig gård MED kor!..men den åkte inte emot oss, TUR!
Travade på vägen förbi den där busken.. hon tvärnita så jag höll på att flyga av.. haha söte <3
 
Red förbi en man "VAD stor häst" haha nej pytteliten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0