rolig söndag som väntar på mig!

Trodde jag var så himla duktig i onsdagas när jag skickade in massa skolarbeta, sanningen är den att jag hade glömt hälften..
därför ska jag göra ALLT imorgon!
Detta ska jag göra!
Fixa till mina grejer utställningen. Utställning på onsdag!
städa, hela lägenheten..
maila lite
Redigera en film.. för att sedan visa på bloggen :D
samt 6 olika uppgifter! komplitering, prov osv.
 
hur har jag lyckats samla på mig så många uppgifter..
har iaf ett mål att vara "uppgiftsfri" på Jullovet!
 
ska också skriva ett långt inlägg idag eller imorn, igen. men denna gång om något annat!
eller har några på G som kommer i veckan! (min diet blandannat :p )
 
Nu har jag sjukt ont i huvudet, så nu ska jag äta upp min glass, ta en ipren och kolla på dagens avsnitt av julkalenderna och sedan sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0