tänk vad mycket makt en människa kan ha över en annan!

satt och läste min och antons gamla blogg, hittade detta!
 
I remember 24/9 last year.

Dagen jag förlorade det jag hade kvar.
Jag hade förlorat kontaken med mina vänner.
Men det strunade jag i , tills jag insåg att jag verkligen inte hade någon kvar.
Vi bråkade mycket, så jag förstod nog innerst inne att slutet var nära men jag ville inte tro det.
jag kommer ihåg att du skrev att du va osäker, jag hade mattelektion då och då hade jag inte långt ifrån tårar.
Min mattelärare trodde att jag var ledsen för matten, men de var jag verkligen inte.
På kvällen var det okej, vi träffades och jag trodde allt var bra men jag hade fel.
dagen efter var det slut. Jag fick värsta blackouten .Tårarna bara rann.
Jag grät flera dagar och veckor i sträck.

idag kan jag knappt fatta att vi har varit tillsammans.
jag ångrar inget kan bara inte förstå det.
idag är vi typ vänner, men inte alls som vi var innan...
 
så jäkla sant! vad ska man säga? jag var en kär liten tonåring!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0