11/1

idag har vi haft HRL träning i skolan, på mini anne :D
fick även reda på att vi ska ha livräddning i vatten?! nästa vecka, fy faan säger jag bara! jag vägrar, HATAR vatten..har värsta vattenskräcken..
och vecka 4 kommer vi ha ett "roligt projekt" ser inte alls fram emot det..

imorgon måste jag antagligen låna ut min dator till åk 9, det är väl öppet hus eller något. men bara om ingen annan säger ja före ;)

 vi ska ha övernattning i skolan nästa Torsdag, så är antagligen ledig fredag nästa vecka :)

herregud, jag är verkligen trött, har stavat fel 70 ggr..



imorn är tystnaden i klassen slut, joanna kommer tillbaka!
och vi ska ha matte imorn, med ny lärare :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0