HEEEEJhej!

imorgon börjar antons bloggning! jag kommer ha några tidsinställa underveckan, men inte alls så många som jag hade tänkt, men de som inte kommer upp som tidsinställda kommer upp när jag är hemma igen!

sen jag bloggade sist, har jag ätit mat & vaniljsås med jordgubbar!
seriöst det är sommar det, överdrivet med vaniljsås & några jordgubbar! standard!
jag har också cyklat 2 ggr idag :D en ensam & en med mamma och janne!

kommer ihåg cabaren i 9:an, himla mäktig känsla!
min och antons första ingång var lite kul, vi stod högst upp vid platserna i publiken, ingen fatta varför vi va där!
vi hade så himla roligt, måste upplevas! visst vi prata för över 1000 personer men sjukt värt!

gud vad mörkt hår jag hade :o
skärmklipp från film!
in action!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0