hejhej!

idag har jag absolut inte gjort något förutom en prommenad me Anton i regnet, trevligt!
nu tittar jag runt lite på olika bloggar, you know basic!
snart ska mästerkocken i mig fixa en middag till mig! :D

vet att min uppdatering osv. eller ja hela bloggen inte är på topp, men det låter sjukt men jag blev väldigt nere av att bilderna försvann, haha!
nu ska jag ta tag i bloggen på allvar,bättre/roligare inlägg + allt annat kommer bli på topp, kanske inte på engång men.. jag ska göra mitt bästa :)

älskar byxorna! inte riktigt "jag" men älskar de ändå! sjukt bekväma!
ser ni att jag har mörkutväxt, haha när jag väl färgar det ljusare får jag mörkutväxt! haha, big deal tänker ni nu, ja det är big deal för mig!
hade även denna håruppsätning idag + igår, lite mer än bara en "hästsvans" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0