låter inte detta komiskt!

Vi skulle bada, vi cyklade, vi ramlade, det blev inget bad. haha! (?) jag tycker det låter lite kul. men ontkul!
igår hade jag så ont att jag åt massa alvedon (en).. jag går som jag vore 90?
 
2 bilder på min hand :(
märke nu att det knappt syns.. men det känns!
 
jag kan knappt fixa håret/sminka mig
kan knappt smsa.
kan inte skära maten själv.. osv.
känner mig ganska handikappad!
 
så FU till de som tror att jag bara har ett litet skrapsår!

idag har vi varit på grönan, åkte twister, insane, bläckfisken ;) , vilda musen, pop expressen, jetline, kvasten, blåtåget & extreme!
det började åska & blixtra som tusen, det gillar jag inte, det var svinkallt, trodde jag skulle dö osv. men kul innan det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0