Detta hatar jag!

Är det något jag hatar så är det när man berättar något och den man berättar det för säger jaha? och byter samtalsämne!

eller när man skickar meddelande till en lärare och aldrig får svar.

ELLER när man står och skrattar och pratar med någon, och en annan står några meter ifrån och ger en bitchblickar! precis som att du får inte prata med den.

ELLER när folk skrämmer mig, alltså VERKLIGEN skrämmer mig så jag hamnar i chocktillstånd!
okej om någon skrämmer mig för att skoja eller så.. men INTE så jag hamnar i chock!
som när jag sitter vid datorn med hörlurarna på med musik på högsta volym och mamma tar på min axel! när ska hon lära sig..

blev ett litet hatinlägg! haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0