HUR KÄNNS DET NURÅ!


där fick jag till det!


DET VAR SÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄR KUL ATT SPELA PAINTBALL!
när vi kom dit var jag ärligt talat skiträdd!

jag mesa mig igenom hela första rundan! ville inte bli träffad!
andra rundan var jag kvar i slutet, andra laget hade 2 medlemmar emot mig så kunde inte göra ett skit!
sluta med att jag blev träffad på fingret! hela jag började skaka, tappade känseln i fingret, hela finger svullnade upp! ja, så jävla ont!
sista gången så hade jag en medlem framför mig från andra laget så blev träffad vid nacken/axeln
kändes knappt!

men gud vad kul det var, så himla värt!

jag insåg att jag inte skulle överleva krig, med tanke på att jag inte när motståndarlaget var bakom mig..! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0