LÄNGTAR TILL 20 JULI!

vad händer då?
JO, KENT kommer till eskilstuna :D och jag and Fridhis ska diteee! hoppas det inte regnar då..
eller ja, det skulle inte stoppa mig från att gå dit, jag and fridhis gick en heldag i stockholm i spöregn! haha!
 
åter till kent!
det är lite kul för jag har aldrig gillat de, liksom deras låt max 500.. skäms!
men sedan de släppte deras nya album, har jag faktiskt börjat gilla deras musik, det ska bli extra kul att se de live eftersom dom kommer härifrån :D
 
Mina favorit kentlåtar måste vara dessa:
 
 
Jag ser dig, jag kan se dig, ja jag ser dig! lalalalal.. så himla bra.
haha har deras album "jag är inte rädd för mörkret" på min ipod, och låtarna går på repeat! :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0