Måndag!

idag har jag umgåtts med min syster! och wille såklart!
vi gick i skogen med wille, och åt lite frukost och lunch.. :)
i skogen fotade vi wille!
några bilder!




läste att en arbetare på kolmården hade blivit dödad av vargarna.. tragiskt!
men ändå man får ju komma ihåg att sådant kan ske, jag menar vargar är ju i grund och botten vilda djur!
tycker det är fel om de ska avliva vargarna p.ga denna händelse! liksom det är ju deras instinkt, och de är ju som sagt inte tama! det är min åsikt!

funderade på hur jag ska göra med bloggen när jag är hos pappa ..?
antingen kommer den stå helt still, eller så skriver jag tidsinställda?
tror jag skriver några tidsinställda varje dag! :) då kommer bilderna från schweiz upp bla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0