The one and only!

"har du lärt dig något nytt idag erika?"
"nej"
"nej, jag sa ju det, det finns inget att träna på"
xDDDDD

innan ridningen delade jag och radja på ett äpple, då blev han jätteglad! han är verkligen bäst! så himla underbar!

i ridningen krävde jag typ inget av han, bara att han skulle lyssna på mig! vilket han gjorde till slut!
jag skrittade massor. red bakdelsvändningar, galoppfattningar från skritt och trav,och sen red jag massa olika ridvägar! när jag red snett igenom ökade jag traven, VILKET STEG HAN HADE!
jag red utan stigbyglar och fokuserade på min sists osv.
väldigt nöjd, fast det inte var så ansträngade! :)



cyklade till stallet, gick inte bra!
växlarna började hoppa osv. sen gick luften ur däcken.. så mamma fick hämta mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0