vad jag har gjort & ska göra!

i år firade jag midsommar med wille ute på gräsmattan, med chipsätande & bollspelande (wille fick vatten)
innan det åt jag middag med mamma & janne, & innan det umgicks jag med Elina.
Jag och wille skulle ha tittat på vänner men det ville inte han.. :(
har bara säsong 10 kvar sen har jag sätt  alla .. sorgligt :(
 
 
igår var vi i sparreholm & spela kubb, brännboll åt smörgåstråta & vanlig tråta :)
gillar inte att erkänna det, MEN jag var med i förlorande laget båda gånger.. men om jag får skryta tog jag 3 lyror ;)
 
idag har vi varit på erikslund & tittat runt & fikat :D trevligt, fick faktiskt med mig en tröja hem!
en orange :o har typ inget av den färgen men det är kul :) efter erikslund åkte vi till coop där jag köpte chips :D
 
 
i veckan som kommer ska jag:
packa - ska till pappa nästa vecka.
fixa mitt skal som jag beställde häromdagen,när det kommer.
köpa lite småsaker
ha hemma spa
städa
fixa tidsinställda till när jag är i norge
 
kommer kanske inte ha fullt upp, men jag kommer iaf ha saker att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0