3 flugor i en smäll!

7/27- Något jag vill ha/önskar mig: alltså jag vill ha mycket osv. men jag tar upp den saken som inte alls är självklar :)
min första bil ska vara en gul/svart audi A6!
finaste bilen allstå!
skulle inte tacka nej till denna:
fast gul då som sagt!


10 - får mig på dåligt humör:
massor, herregud jag blir så upprörd av massor. men en sak är om man gillade ranelids låt och om man sa det så tror alla att man skojar eller så får man "om du röstar på han dör du" alltså snacka om att gå över gränsen. man får tycka vad man vill!
nu ska jag inte fortsätta att skriva om det för då kommer jag bli så arg!
  
11. favorit mat och dryck; maten mamma lagar är min favoritmat, favoritdricka = cola ofc!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0