ISVAK MED VATTENFOBI!

idag var det dags! isvaken..
jag hade ont i magen hela morgonen! Detta beror på att jag har en extrem vattenfobi!
När vi kom dit ville jag inte, jag var så himla rädd.. men jag bestämde mig för att göra det.

jag och mimmi var dom i ända i klassen som gjorde det :) vi var grymma!

när jag väl stod på isen skakade hela jag, jag började tillochmed gråta..
jag tvekade. jag bara stod och titta i kanske tio minuter.
men min lärare kom fram och pratade med mig.
så hon gick med mig och sedan fortsatte jag att gå och plötsligt var jag i vatten.
sen gick resten ganska fort. lyckades ta mig upp levande ;)
det var inte kallt faktiskt :)

det första jag sa när jag kom upp var "det var inte så kallt ändå" haha..

men klarar man isvak med vattenfobi så förtjänar man detta!
okej ska inte äta hela själv! eller kanske..

jag beundrar mig själv!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du var jätteduktig Erika och du vågade! Du är grymm! Såg ju tyvärr inte eftersom jag var tvungen att gå upp och värma mig. :/ <3

2012-03-07 @ 17:55:38
URL: http://mimmisnewspictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0