känslan när man skickar in färdiga skolarbeten!

Igår skickade jag in kompiteringen, idag skickade jag in souppsatsen precis innan deadline ;) så vad ska jag göra på måndag, skicka in svenskan! :D ska bli så underbart när den är klar! (deadline på den är egentligen onsdag, men orkar inte sitta och dampskriva sista dagen som idag!)
har massa annat skolarbete också..

då nu kan jag passa på att skriva "vad jag gör på helgerna" och svaret på det är jag brukar ta det lugnt, plugga och kanske någon promenad med anton, det är inte mer komplicerat än så  :)
kanske inte låter så kul, men det passar mig! då jag laddar upp för kommande skolvecka.

Nu spelar denna låt i mina hörlurar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0