Det finns negativa saker med sommaren också!

  • Huvudvärk, konstant huvudvärk, oavsätt hur mycket jag dricker!
  • solbränna! visst okej visst är det fint med lite bränna, men när det svider som tusan är det inte okej!
  • Allt glassköpande! visst är det gott med glass, men det är ju lite jobbigt att köpa det var 5:e minut för att överleva!
  • Fräknar, sjukt fint på andra! men inte på mig!

några saker jag hatar med sommaren, liksom det ända negativa med vintern är ju att det är så kallt, så jag föredrar lätt vintern!

"Dagens diss"
Människor som inte visar respekt! människor som inte kan ta ett nej!

idag spelade vi golf på idrotten, och jag är ju golfproffs så det var ju inga problem för mig, om man inte räknar med min fail.. haha träffade inte bara en boll utan alla .. haha :(
¨slutade vid 13 idag, var hemma 17 haha :o

Ridningen gick så himla bra igår, älskade ponny alltså!



hahaha bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0